ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Αν μετά την παραλαβή της αγοράς, ο πελάτης θελήσει να επιστρέψει ένα προϊόν, επιτρέπουμε την επιστροφή του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, εφόσον το προϊόν δεν φέρει ζημιά. Συνεπώς, δεν αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που έχουν φθαρεί , εφόσον δεν πρόκειται για προϊόντα που φέρουν ελάττωμα.
Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντος :
- Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει το προϊόν να μην φέρει ζημιές.
- Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουν και τα σχετικά παραστατικά (αποδείξεις ή τιμολόγια). • Να έχετε επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα της εταιρία και να έχετε γνωστοποιήσει την πρόθεση σας για επιστροφή της παραγγελίας στέλνοντας email στο info@brokenbottle.gr με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ» όπου θα αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας, προκειμένου να σας δώσουμε τα στοιχεία διεύθυνσης και περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής.
- Να μην είναι κατά παραγγελία προϊόν.
Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στον πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που ενημερώθηκε η εταιρεία για την υπαναχώρησή του, πλην των εξόδων επιστροφής του προϊόντος που επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα είδος με κάποιο άλλο, θα πρέπει να προβείτε στην επιστροφή του ώστε να σας καταβληθεί το αντίστοιχο ποσό, και κατόπιν να πραγματοποιήσετε μία νέα αγορά.
Επιστροφή χρημάτων:
Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής προϊόντων είναι υπαιτιότητα της εταιρείας (π.χ. λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, λάθος στην παραγγελιοληψία, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή) σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων και το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το Broken Bottle - Handmade & more.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
*Το προϊόν επιστρέφεται με την ίδια courier που έχει αποσταλεί. (Courier Center)
Ακύρωση παραγγελίας:
Σε περίπτωση που θέλετε ν’ ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα μας για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής. Αν έχετε λάβει το μήνυμα (email) Ολοκλήρωσης-Αποστολής της παραγγελίας σας, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, ώστε να σας τα παραδώσει, σύμφωνα με την παραγγελία που υποβάλλατε στο κατάστημα μας.
Για να ακυρώσετε άμεσα την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να
- Στείλετε email στο info@brokenbottle.gr με θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
- Καλέστε στο +30 2271106658
Το δικαίωμα υπαναχώρησης απαντά στις περιπτώσεις του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/94, όπως αυτός ισχύει και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.